Underbart väder

Ja idag vaknade jag runt 11 tiden, gick upp och duscha och typ sådär!
Sen gick jag och möte helena (min bästa vän och syster) Vi gick till stan för hon skulle hämta ut sitt pass på polisen, eftersom hon drar till Bulgarien den 5:e buhuuu :'( Im gonna miss you babe!
Sen har vi gått runt typ hela dagen men skönt som fan, fint väder ute ju!
Min älskling jobbar ju den här värmen stackars :(

Nu sitter vi hemma hos henne och ska snart äta mat :D
Min älskling ska iväg med kompisarna vid 19:00 sen ska vi nog bada:D!!
Imorrn ska jag gå ut med hunden då mamma ska till läkaren med lillebror, Han kanske är allergisk mot hunden vi kanske måste sälja henne:(

Puss&Kram/Denice





Där var han fett liten <33 Älskar dig Linus<3<3 Stora systers Prins (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0