Sool och värme!

Idag gick jag upp vid typ 8:40 sen klädde jag på mig, och gick hem till mamma för att gå ut med hunden eftersom hon skulle till läkaren med lillebror, men när jag  nästan är hemma så såg jag att jag glömt mina nycklar så fick gåå tillbaka fast det är inte så långt som tur är! :)
Sen när jag kom hem va mamma fortfarande hemma, dom hade ring från läkaren och sagt att dom inte kunde komma idag utan imorrn ist... Iaf gick hem satte mig vid datan för mamma och lillebror åkte till stranden.

Jag skulle va med helena idag men hon svarade inte så jag va med min typ låstas syster Émma vi va på stan en stund :) Så har varit med henne hela dagen och ska även nu sova hos pappa. har bara träffat min älskling typ 5 min idag och saknar han så otroligt mkt ska ni veta<3<3 Men men får träffa han imorrn efter han slutat jobbet ;) <3

Aja det var allt för idag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0