Hejsan =)

Vad gör alla bloggläsare?
Just nu sitter jag med älskling hos han och lyssnar musik..
Vi skulle ner på stan och allt va stäng typ,förutom Sub Way så det blev det.
Gott var det och min älskade pojkvän bjöd mig :D
Och ist för att gå på bio så kollar vi film hemma hos han ist, med hans projektor;)

Sommarlov är fett skönt men vill bara ha fint väder och inte regn...!:(
Ska nog lägga upp ett video inlägg ngn dag men dom blir ju fan inge bra haha.
Och dagens outfit:D

Snart fyller jag 18 oxå:D
Aja blev ett långt inlägg nu.





1 mening 3 ord, Jag älskar dig<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

de är ju de som är kul ;D när dom inte blir som dom ska :D bjud på dig själv :D!

2011-06-27 @ 01:28:31
URL: http://keela.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0