Öppet hus!=)

Hej hallå köp blåbär:D Idag var det öppet hus på min skola, Edströmska såklart! Jag var i verkstaden och meckade lite med cylindrar och lite så!:) Åkte lastbil med älskligen då han har lastbilskörkort:D Hehe sen åt vi hamburgare:p Åkte hem till marcus runt 2 =) Nu sitter jag hemma hos med Helena och Erdin. ja ska städa ordning hemma för imorrn kommer Mamma,Linus,Kita och Nicklas hem från skåne.. Senare idag ska jag åka till apoteket sen blir det mys hos älskling=) Imorgon blir det sura och hälsa på hos Marcus mormor&morfar trevliigt! Skriver sen puss (:

Kommentarer
Postat av: Erika - Viktnedgående & Hästgalen Mamma

Hej.



Vill du få chans att få nya läsare till din blogg?

Anmäla dig då i min blogg där jag har "Gästbloggning" varje lördag. :)



Har även en tävling i bloggen nu där man kan vinna ett graviditetstest! Avslutas ikväll.



Vill även önska dig en trevlig fredag. :)



Kram

2010-11-19 @ 10:54:20
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0