Snart jul!

Hej bloggen! Inte långt kvar till jul inte :o!
Så på måndag ska ja ner och köpa julklappar.
Vad kan man köpa till sin pojkvän,pappa elr till sin bästa kompis(a)?
Kom gärna med tips vore gulligt!:)

Idag var jag ledig då var ja först på hudkliniken för en stor leverfläck på ryggen som gör väldigt ont.
Några dissar till mottagningen:
1. Fanns ingen parkering så fick parkera en bit bort och sen har man en 9 veckors gammal bebis.
2.Dom var otrevliga
3.Fick vänta 30 min fast ja hade tid 10..

Ja iaf vi kom dit typ 3 min över pga parkeringen. iaf vi satt i väntrummet efter 4 min kom dom då tänkte ja:Skönt att slippa vänta mera. Vi satt oss i rummet då sa läkaren det kommer ngn snart och hjälper dig. De gicj en halvtimme och mamma frågade snällt om de kom ngn snart. Då var de en jävla kärring som bah fräste  åt henne och sa: Ja ni kom ju inte i tid kan ja ju säga. Osv så mamma kom in igen och de gick 10 min till så ja gick ut då skrek hon åt mig : DOM KOMMER NU! Ja förlåt då tänkte ja.
In kommer det 2 st en tjej och en kille sen börjar dom undersöka min levefläck men det var tydligen ingen fara. Nej kul att ja liksom väntat länge på tiden dit plus man fick sitta 40 min mer sen står dom och skyller på politikena :S Träffade älskling en stund och sen vidare mot pappa trevlig var det iaf. Nu ska ja snart sova puss puss!

Sprid min blogg vidare vore snällt (a) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0